Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Als jouw bestelling als pakket verzonden is dan is het mogelijk om je bestelling te volgen. Nadat je order verzonden is, ontvang je een Track & Trace code waar mee je de status van je bestelling kunt volgen. 

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

De levertijd hangt van de soort bestelling af, via e-mailcorrespondentie wordt de levertijd besproken.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij willen u niet meer laten betalen voor de verzending van uw bestelling dan wat nodig is. De verzendkosten worden berekend op basis van de afmeting en het gewicht van uw bestelling. Wij hanteren de tarieven van PostNL. U kunt uw verzendkosten bekijken bij uw bestelling.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar het buitenland?

Het is mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland. U betaalt alleen hiervoor extra bezorgkosten. Vul uw adresgegevens bij uw verzending correct in.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie “verzenden naar een ander adres?” een ander afleveradres opgeven.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Om u een goede afhandeling te garanderen, dient u uw betaling bij het plaatsen van een bestelling te voldoen.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Zie de Algemene voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Alle producten van Happy Organized Home worden op maat gemaakt. Het is daarom niet mogelijk om uw bestelling te retourneren.